Friday, April 8, 2011

Cara Tempahan Produk EMAS/DINAR/DIRHAM/SILVER BAR dr Rangkaian Sahabat MyeGoldDinar

CARA MEMBUAT TEMPAHAN:

Step 1 : Sila Daftar Sebagai Ahli Sahabat MyeGoldDinar Melalui Email (mustadzajmg@gmail.com)
  • Sila Isi Maklumat dengan selengkapnya termasuk Nama Penuh , Alamat rumah, Poskod , No Telefon  dan lain-lain. Pastikan anda mengisi dengan betul bagi mengelakkan kesilapan sewaktu proses penghantaran dilakukan.

Step 2: Sila Pilih Product Yang anda ingin Beli.
  • Sila pilih produk yang anda ingin beli dan pastikan anda membaca maklumat yang dilampirkan. SETIAP PRODUCT YANG DITAWARKAN di MyeGoldDinar adalah ready stock. 20g, 50g, 100, 250g (999, Gold Bar), Dinar (1/2, 1, 5 & 10 Dinar), Jongkong Perak 999 (250g, 500g &1kg) dll
Step 3: PEMBAYARAN
  • Pembayaran hendaklah dibuat dalam tempoh  24 jam selepas tempahan dibuat . Jika tidak tempahan akan dibatalkan serta merta ( Kerana harga produk mengikut harga pasaran harian).  Berikut merupakan  senarai Bank yang kami sediakan :

    • NAMA                                  : MUHAMMAD MUSTADZA MAZNI
    • CIMB                                    : 05030657392528
    • MAYBANK                          : 114150451751
    • PUBLIC BANK                    : 4727636208
    • EMAIL                                  : mustadzajmg@gmail.com
    • TEL.                                      : 019-6862197
Perhatian : Setiap Pembayaran Online anda dikehendaki memasuki email : mustadzajmg@gmail.com . Sila email kepada kami  bukti pembayaran bersertakan  No. Order , Nama Penuh, Alamat Penuh dan Telefon number. Sekiranya pembayaran dibuat melalui online banking email kan kepada kami printscreen transaksi sebagai bukti pembayaran Kepada : Email Pembayaran :  mustadzajmg@gmail.com
               
Step 4: PENGHANTARAN
  • Seteleh pengesahan pembayaran di terima pihak MyeGoldDinar akan memproses tempahan anda dalam tempoh 1-2  hari sebelum proses penghantaran dijalankan.
       Contoh:   Proses Penghantaran Berlaku.
Hari Bayaran Sebelum 11:00 AM Selepas 11:00 AM Proses Penghantaran
Isnin Bayar - Selasa
Isnin - Bayar Rabu

  • Penghantaran Barang Tempahan anda akan dibuat mengunakan  khidmat Courier . Ia akan mengambil masa 2-6 hari waktu bekerja untuk sampai kepada Tuan-Puan. Kos Penghantaran RM12 ( Nilai Bawah RM10,000 )  jika ( Nilai Melebihi RM10K)  MyeGoldDinar akan membincang dengan pembeli.
Kami berharap anda berpuas hati dengan  perhidmatan yang kami tawarkan. Harap dapat berurusniaga lagi dengan tuan-puan sekalian.
Terima Kasih.

Mustadza
Pengasas MyeGoldDinar
019-6862197

No comments:

KENAIKAN HARGA EMAS 1 TAHUN

one year gold price chart
1 Year Gold Price Chart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"ALLAH JADIKAN DUA LOGAM YANG BERNILAI (EMAS DAN PERAK) SEBAGAI PENGUKUR KEPADA BARANGAN DAGANGAN. LOGAM INI SERINGKALI DIJADIKAN UKURAN KEKAYAAN SESEORANG. WALAUPUN ADAKALANYA BARANGAN DAGANGAN LAIN TURUT MENYIMPAN NILAI YANG TERSENDIRI, AKHIRNYA IA AKAN DIGUNAKAN UNTUK MENDAPATKAN EMAS DAN PERAK. BARANGAN DAGANGAN LAIN TERKESAN AKIBAT TURUN NAIK PASARAN, SEDANGKAN EMAS DAN PERAK TIDAK." - Ibnu Khaldun -

Total Pelayar Blog Ini

code goes here

Total Pageviews