Saturday, February 12, 2011

Tawaran Hebat Bakal Agen Rangkaian Sahabat MyeGoldDinar Tahun 2011

Kami bersama rangkaian MyeGoldDinar menawarkan tawaran khas (terhad 20 orang) barangsiapa yang menjadi Dealer di bawah Rangkaian MyeGoldDinar sebelum 30 April 2011 akan mendapat keistimewaan-keistimewaan berikut:
  • Tuan/puan akan diajar membuat blog (kedai emas maya) berserta buku panduan membuatnya langkah demi langkah. Kedua-duanya adalah percuma.
  • Anda akan diberikan 2 buah buku yang wajib dimiliki oleh peniaga emas, iaitu berkaitan dengan perniagaan emas dan analisis teknikal harga emas. Kedua-dua buku ini kami berikan secara percuma.
  • Latihan & bimbingan akan diberikan dari semasa ke semasa.
Jika berminat untuk menjadi agen atau pembeli tegar emas/dinar/dirham/perak/emas perhiasan. Sila hubungi ditalian atau sms 019-6862197 atau email butiran Nama Penuh, No. H/P, Email, Akaun Bank (Mybank atau PBank) utk komisyen dealer). Bertindaklah segera sebelum terlambat......1 Emas 1 Dinar 1 Keluarga

No comments:

KENAIKAN HARGA EMAS 1 TAHUN

one year gold price chart
1 Year Gold Price Chart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"ALLAH JADIKAN DUA LOGAM YANG BERNILAI (EMAS DAN PERAK) SEBAGAI PENGUKUR KEPADA BARANGAN DAGANGAN. LOGAM INI SERINGKALI DIJADIKAN UKURAN KEKAYAAN SESEORANG. WALAUPUN ADAKALANYA BARANGAN DAGANGAN LAIN TURUT MENYIMPAN NILAI YANG TERSENDIRI, AKHIRNYA IA AKAN DIGUNAKAN UNTUK MENDAPATKAN EMAS DAN PERAK. BARANGAN DAGANGAN LAIN TERKESAN AKIBAT TURUN NAIK PASARAN, SEDANGKAN EMAS DAN PERAK TIDAK." - Ibnu Khaldun -

Total Pelayar Blog Ini

code goes here

Total Pageviews