Sunday, January 30, 2011

Krisis Sindrom Tunisia : Emas Aset Utama


Paris: Saudara mara bekas Presiden Tunisia yang digulingkan, Zine al Abidine Ben Ali dikatakan keluar dari negara itu dengan 1.5 tan emas, lapor akhbar Le Monde yang memetik sumber risikan Perancis.

Emas seberat 1.5 tan dilaporkan mencapai nilai AS$65 juta (RM194.6 juta) dalam pasaran terbuka.

Itu baru emas yang dapat di...kesan dilarikan, yang tidak dapat dikesan dalam bentuk wang dan aset lain tidak tahu jumlahnya lagi.

Ini adalah sekadar maklumat (tak pasti kesahihanya, mungkin betul) sahaja. Itulah aset terunggul dan fizikal emas yang dicari-cari. Kalau bekas pemimpin Tunisia ini keluar negara sekalipun masih memiliki aset yang diterima seluruh dunia kerana percaya yang nilai wang Tunisia tidak diterima sebaliknya EMAS! juga diterima. Anda bagaimana pula?masih percaya 100% nilai RM diterima seluruh dunia? Fikir-fikirkanlah.....

Jika berminat untuk memiliki aset EMAS yang stabil sbg pelaburan yang tidak merugikan (setahun keuntungan 28%-40%) atau ingin menjadi sebahagian rangkaian dealer MyeGoldDinar bolehlah hubungi 019-6862197 (Alor Setar, Seremban), 012-6179602/012-3313785 (Shah Alam, Damansara, KL), 013-9879191 (Kota Bharu, Kota Kinabalu). Hubungi Sekarang!!!

No comments:

KENAIKAN HARGA EMAS 1 TAHUN

one year gold price chart
1 Year Gold Price Chart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"ALLAH JADIKAN DUA LOGAM YANG BERNILAI (EMAS DAN PERAK) SEBAGAI PENGUKUR KEPADA BARANGAN DAGANGAN. LOGAM INI SERINGKALI DIJADIKAN UKURAN KEKAYAAN SESEORANG. WALAUPUN ADAKALANYA BARANGAN DAGANGAN LAIN TURUT MENYIMPAN NILAI YANG TERSENDIRI, AKHIRNYA IA AKAN DIGUNAKAN UNTUK MENDAPATKAN EMAS DAN PERAK. BARANGAN DAGANGAN LAIN TERKESAN AKIBAT TURUN NAIK PASARAN, SEDANGKAN EMAS DAN PERAK TIDAK." - Ibnu Khaldun -

Total Pelayar Blog Ini

code goes here

Total Pageviews