Monday, December 27, 2010

Promosi Menjadi Dealer Public Gold Tahun 2011


New Dealer Recruitment 2011

Sebagai makluman kepada pengunjung, pada tahun 2011 promosi menjadi Authorised Dealer Public Gold masih diteruskan, iaitu hanya dengan membuat belian minimum sebanyak RM 20,000, anda layak untuk mendaftar sebagai Dealer dan bergelar Ahli Perniagaan Emas!!


Tetapi ada sedikit perubahan berkenaan peratus komisyen yang dibayar kepada Dealer yang mendaftar pada tahun ini dan tahun 2011. Jika anda mendaftar sebagai Dealer pada tahun ini, anda akan dibayar komisyen sebanyak 1.5% diatas setiap belian yang dibuat, manakala jika anda mendaftar pada tahun hadapan anda hanya akan dibayar komisyen sebanyak 1% sahaja.

Menunggu dividen ASB untuk menjadi Dealer??

Tiada masalah. Anda boleh hubungi saya untuk lock item dan daftar untuk menjadi dealer sebelum 31 Disember ini. Selepas itu buat bayaran 10% dari nilai item yang telah di lock kepada syarikat sebagai deposit, dan pada bulan Januari selepas pembayaran dividen ASB dibuat anda terus bayar baki 90% dan collect item anda. Jadi anda masih dikira mendaftar sebagai Dealer pada tahun 2010 dan masih layak menerima 1.5% komisyen dari setiap nilai belian!!

Bertindak sekarang sebelum terlambat. Ingat, pelabur yang bijak akan melabur pada waktu yang tepat di dalam portfolio yang sesuai!!
http://www.pelaburjutawan.com/

Jangan lepaskan peluang keemasan ini!! Hubungi saya sekarang di 019-6862197

No comments:

KENAIKAN HARGA EMAS 1 TAHUN

one year gold price chart
1 Year Gold Price Chart

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
"ALLAH JADIKAN DUA LOGAM YANG BERNILAI (EMAS DAN PERAK) SEBAGAI PENGUKUR KEPADA BARANGAN DAGANGAN. LOGAM INI SERINGKALI DIJADIKAN UKURAN KEKAYAAN SESEORANG. WALAUPUN ADAKALANYA BARANGAN DAGANGAN LAIN TURUT MENYIMPAN NILAI YANG TERSENDIRI, AKHIRNYA IA AKAN DIGUNAKAN UNTUK MENDAPATKAN EMAS DAN PERAK. BARANGAN DAGANGAN LAIN TERKESAN AKIBAT TURUN NAIK PASARAN, SEDANGKAN EMAS DAN PERAK TIDAK." - Ibnu Khaldun -

Total Pelayar Blog Ini

code goes here

Total Pageviews